Strony internetowe -
pozycjonowanie - reklama

Reklama i kampanie Google Ads

Wykorzystanie płatnych linków sponsorowanych to świetny sposób na szybkie wypromowanie oferty firmy. Jednocześnie kampania AdWords, czyli reklama Google, może stanowić istotne wsparcie w procesie pozycjonowania strony internetowej. Jednak, aby tak się stało, konieczne jest odpowiednie przygotowanie działań promocyjnych, a następnie ich monitorowanie, czym może się zająć nasza agencja. Sprawdź już teraz, co to jest Ad Words i jakie korzyści zapewnia ten system reklamowy!

Czym jest reklama Google AdWords?

Stale zyskujące na znaczeniu i popularności płatne linki sponsorowane Ad Words to nic innego, jak sieć reklamowa tworzona przez Google. Reklamodawca może w jej obrębie promować różne treści, w tym sam tekst, grafiki czy nawet materiały wideo, w których umieszcza się odnośniki do stron. W efekcie rozwiązanie to jest idealne do promowania m.in. produktów, usług czy nawet organizowania kampanii związanych z remarketingiem.
Wspomniana sieć reklamowa jest bardzo rozbudowana, gdyż reklama AdWords może się wyświetlać m.in.:

  • b​ezpośrednio nad wynikami wyszukiwania,
  • na stronach partnerskich należących do programu,
  • w popularnych serwisach Google, takich jak Gmail, YouTube i Blogger,
  • na portalach społecznościowych, np. Facebook i Linkedln.
Jakie są korzyści z prowadzenia kampanii reklamowej w Google Ad Words?

Do największych zalet płatnych linków sponsorowanych zalicza się wysoka skuteczność ich działania. Reklama jest widoczna dla użytkowników od razu po uruchomieniu kampanii AdWords i wręcz natychmiast przekłada się na wzrost zainteresowania ofertą. Dzięki temu promocja ta może być szczególnie korzystna dla firm nowych lub działających tylko sezonowo.
Jednak zalet systemu reklamowego Google jest dużo więcej i z pewnością doceni je każdy przedsiębiorca. Do najważniejszych należy bowiem zaliczyć:

  • precyzyjne targetowanie - rozbudowane narzędzia do projektowania kampanii umożliwiają bardzo dokładne określenie odbiorców reklamy, których można wybierać np. pod kątem grupy wiekowej, zainteresowań, czy miejsca zamieszkania,
  • płatność jedynie za efekty - Ad Words opiera się na rozliczeniach PPC, w których opłaty pobierane są wyłącznie za kliknięcia linku, a więc bezpośrednie przekierowanie do danej strony,
  • możliwość szybkiego zwiększenia świadomości o marce i poprawy jej wizerunku,
  • duże wsparcie w procesie pozycjonowania witryny WWW.
Przygotujemy i poprowadzimy profesjonalną kampanię reklamową w Google AdWords!

Korzystanie z linków sponsorowanych to opłacalna inwestycja, dzięki której zwiększysz wskaźnik konwersji swojej strony i dotrzesz z ofertą do nowych klientów. W efekcie poprzez odpowiednio przygotowane oraz prowadzone kampanie AdWords łatwiej będzie Ci zrealizować najważniejsze cele biznesowe.

Przed publikacją reklam Google należy dokładnie ustalić grupę docelową, czyli tzw. profil klienta. Specjaliści z naszej agencji zajmą się tym, a następnie opracują strategię promocji, naszykują materiały reklamowe i zajmą się ich publikacją. Zadbamy o to, aby skutecznie wypromować Twoją firmę - pomożemy Ci osiągnąć sukces w Internecie!